Veel gestelde vragen 2018-05-28T13:13:30+00:00

FAQ (Frequently Asked Questions)

Humphrey’s Restaurant

Dinercheques, actievouchers, kortingsbonnen of cadeaukaarten

Het combineren van actievouchers, kortingsbonnen of cadeaukaarten in één gezelschap is niet mogelijk. Hier worden geen uitzonderingen op gemaakt.
Bij een online reservering is dit niet nodig. Bij een telefonische reservering kan dit vermeld worden, dan wordt hier een notitie van gemaakt. De dinercheque, actievoucher, kortingsbon of cadeaukaart dient bij binnenkomst getoond te worden in ons restaurant.

Dinercheques

Bestel de Humphrey’s dinercheque online op www.humphreys.nl/dinercheque-bestellen en ontvang de dinercheque direct per e-mail.

De dinercheque kan ook in het restaurant gekocht worden.

De Humphrey’s dinercheques zijn inwisselbaar in al onze restaurants.

Menukaart

Wij serveren alleen de gerechten van de menukaart .
Voor kinderen t/m 12 jaar is er een kindermenu
Alle gerechten van de kaart kunnen ook los besteld worden.
Voor gezelschappen van 15 personen of meer biedt Humphrey’s de mogelijkheid te kiezen voor het all-inclusive arrangement.

Voor meer informatie kijk op www.humphreys.nl/acties-en-arrangementen/arrangementen

Wij serveren vegetarische en zelfs veganistische gerechten.
Wij serveren geen Halal vlees.

Reserveringen

Reserveren is wenselijk, echter zo binnen lopen is ook mogelijk. Bij drukte is er een kans dat er even aan de bar gewacht moet worden.
Reserveren kan via www.humphreys.nl/reserveren-doet-u-online.
Reserveringen voor meer dan 14 personen kunnen telefonisch of online via www.humphreys.nl/reserveren-doet-u-online.
De Humphrey’s reserveringslijn is elke dag vanaf 10:00 uur en op zondag vanaf 11:00 uur bereikbaar op 0900 486 747 397.

Reserveren per e-mail is niet mogelijk.

Wijzigingen kunnen worden door gegeven door in de reserveringsbevestiging (e-mail) op wijzigen te klikken of telefonisch.

Dit kan dagelijks vanaf 10.00 uur en op zondag vanaf 11.00 uur.

Alle Humphrey’s Restaurants zijn dagelijks vanaf 15:00 uur telefonisch te bereiken.
Dit kan alleen als voorkeur worden aangegeven bij uw reservering. Wij zullen hier bij het maken van de tafelplanning zoveel mogelijk rekening mee houden.
Wij reserveren alleen tafels binnen en reserveren geen tafels op het terras. Plaats nemen op het terras kan uiteraard in overleg met de bedrijfsleiding als er plaats is.
Wij hebben geen lunch mogelijkheid. Indien het gezelschap uit meer dan 30 personen bestaat, kunnen we kijken naar speciale lunchmogelijkheden.
Wij laten honden toe in onze restaurants mits de hond niet tot last is van andere gasten en deze netjes onder de tafel plaats neemt. Neem voor alle zekerheid even contact op met de bedrijfsleiding van het betreffende restaurant.
We beschikken niet over een kinderhoek in onze restaurants, wel zijn er kleurplaten en kleurtjes aanwezig voor onze kleine gasten.

Speciale gelegenheden

Wij denken graag met u mee over de mogelijkheden. U kunt uw wensen telefonisch bespreken vanaf 15.00 uur.

Bereikbaarheid

Op onze website staat per vestiging aangegeven wat de meest geschikte parkeergelegenheid is in de buurt van ons restaurant.

Wij zijn dagelijks vanaf 10 uur en op zondag vanaf 11.00 uur telefonisch bereikbaar op 0900 – 486 747 397

Al onze vestigingen bevinden zich over het algemeen in en rond het centrum van de stad. Voor de beste route en aansluitingen per openbaar vervoer verwijzen wij graag naar www.9292.nl

Werken bij Humphrey’s

Cadeautip!

Humphrey’s
dinercheque

Bestel nu online

Acties & Arrangementen

Humphrey’s heeft voor haar gasten altijd leuke acties en arrangementen.

Humphrey's - acties & arrangementen

3-gangen menu

Voor- hoofd- en nagerecht voor maar € 27,50

Tafel reserveren?

Bel 0900 – 486 747 397 of reserveer online

Humphrey’s nieuws

Blijf op de hoogte!

Inschrijven voor de Humphrey’s nieuwsbrief

Ontvang de nieuwe menukaart, leuke acties en andere Humphrey’s weetjes.